PopCulture.com is een merk van Paramount dat premium inhoud levert aan doelgroepen op verschillende mediaplatformen. Met een levendige focus op nieuws van beroemdheden, reality-tv, filmcultuur, tv, streaming, muziek en sport via goed opgebouwde en to-the-point verticale markten, heeft PopCulture door zijn adequate rapportage en storytelling bewezen een toonaangevende autoriteit te zijn voor een generatie van lezers die gepassioneerd zijn door meer dan levensgrote personages, beroemdheden en entertainmentfranchises.
Het uitgebreide team van redacteuren, verslaggevers en on-air talenten bereikt meer dan 30 miljoen volgers via social medianetwerken zoals Facebook, X, Pinterest, Instagram, TikTok en YouTube. Ze praten rechtstreeks met entertainers, de makers van de industrie en de community als geheel, waardoor fans een authentiek en uniek beeld krijgen van het entertainmentlandschap. Bovendien werkt het team de hele week door in een snelle, mediagerichte omgeving voor de beste kwaliteit nieuws te kunnen leveren.
PopCulture bereikt via zijn website een toonaangevende 110 miljoen pageviews per maand. De berichtgeving bevat de laatste en trending nieuwsberichten, één-op-één interviews, live-evenementen, en recensies van de nieuwste tv-programma’s en films.