Vanaf nu kunnen Nederlandse en Belgische klanten een bestelling van Popfiguren laten verzenden via Homerr. Dit scheelt in de kosten en draagt bij aan een betere wereld. Homerr biedt een duurzame en sociale oplossing in de problematiek rondom het ontvangen en terugsturen van pakketten. Consumenten hebben meer controle en zekerheid in de bezorging van hun pakket, waar en wanneer het hen uitkomt.
Homerr is een netwerk dat bestaat uit ServicePunten en BuurtPunten in Nederland en België. Consumenten kunnen hun pakket via onze HomerrPunten verzenden of laten bezorgen. Met ruime openingstijden, vaak dus ook in de avonduren. Op deze manier verbinden zij lokale ondernemers en mensen die regelmatig thuis zijn, met de buurtgenoten die niet thuis kunnen zijn voor de levering van hun online bestelling.
Homerr is een logistiek bedrijf dat als doel heeft om pakketbezorging sociaal en duurzamer te maken. De groei van online bestellingen zorgt voor druk op het laatste deel van het vervoer, vaak vanaf het depot naar het uiteindelijke afleveradres. Dit zorgt voor meer bestelbusjes en drukte in de straat.
Sinds 2016 investeert Homerr in innovatieve oplossingen om de bezorging efficiënter en duurzamer te maken. Door gebruik te maken van bestaande routes en van de lege ruimtes in bestelbusjes, worden onnodige kilometers zoveel mogelijk beperkt. Maar ook door de uitbreiding van het distributienetwerk met de ServicePunten en BuurtPunten. Bij Homerr zijn ze toegewijd om de processen te verbeteren en om de beste online ervaring te creëren. Op naar een duurzame toekomst!
Op de website van Homerr vind je het dichtstbijzijnde HomerrPunt en kun je het pakket volgen via Track & Trace.